miercuri, 13 ianuarie 2010

Despre mine

ma numesc Paul Pacurar, sunt originar din Bistrita. Sunt casatorit, lucrez si locuiesc in Cluj-Napoca. Pregatirea mea profesionala este in domeniul IT, adica sunt inginer. 
Fotografia este o arta, in primul rand. In al doilea, este o munca. Procesul fotografic este deci si un proces tehnologic, care cuprinde captarea informatiei vizuale in forma electronica si tiparita. Am inca o curiozitate legata de toate aspectele acestui proces, ceea ce ma face sa caut mereu moduri de a-mi imbunatati lucrarea.  Ceea ce pot spune in mod cert despre fotografiile mele este ca periodic, uitandu-ma peste ele, realizez ca nu sunt deosebite, si selectia unor fotografii pe care le consider valoroase devine de fiecare data mai restransa. Lucrul acesta devine in prima faza descurajant, dar apoi, daca ma mai gandesc, imi spun ca probabil asta trebuie sa fie drumul invatarii...

0 comentarii:

Cauta pe blog...

Persoane interesate

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Gorgeous Beaches of Goa

Back to TOP