miercuri, 1 iulie 2009

Herculane

Cumnatu meu a condus toata noaptea spre Herculane. Cand am fost aproape ajunsi, ne-am oprit pt. nevoile "de rutina". Am fixat camera pe patrupedul Sandero si am tras niste expuneri lungi

DSC_8081-1

Unde e munte si e o apa cristalina, orice fotograf asteapta seara pentru a exploata posibilitatile creative (apa "statica" sau in miscare)

DSC_8285

DSC_9181

Asta e. Pensiunea Charisma. Impecabila. E doar intrarea; sunt 3 cladiri cu etaj.

DSC_8194

Self-cooking

DSC_9206

De aici, de la poalele muntelui incep doua trasee: spre izvorul cerbului si spre cascada.

DSC_9023

Inaltimile sunt mari... Si iti trebuie indemanare de alpinist sa ajungi acolo :P

DSC_8966

Dupa ploaie si furtuna, va veni o zi mai buna, soarele va straluci mai luminos...

DSC_9362
[210mm (~315) nikon 70-210]

Se spune ca la Herculane sunt multe vipere. Mi-ar fi placut sa vad una (intr-un fel...), dar n-am vazut decat soparle - in lunga si neterminata drumetie.

DSC_8997
[210mm]

De departe e limpede ca cel mai creativ mod de a face poza unor copii in miscare este folosind "panning"-ul. Mai ales in conditii de lumina slaba, ca si in aceasta seara ploioasa. Dar, desi incepea sa ploua, nepotica mea nu era deloc suparata :D

DSC_8248(2)

De ce sa platesti cand poti sa "scapi" mai ieftin? De fapt pe gratis. Langa baltoace era plin de corturi. Unele chiar pe roti...

DSC_8608

In satul vecin exista pastravarie. Este deschis pana la ora 3:00 PM. Noi am ajuns dupa 6:00, dar pana la urma am obtinut ce-am dorit

DSC_9303

Pompierii!!!...

DSC_9217

La venirea din Baile Herculane ne-am dorit mult sa nu fie soare. A fost si n-a fost. Pentru o fotografie, norii pot sa fie cel mai mare ajutor prin frumusetea culorilor pe care le produc in peisaje

DSC_9473

0 comentarii:

Cauta pe blog...

Persoane interesate

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Gorgeous Beaches of Goa

Back to TOP